Loading...
مفضلة

اسعار سيارات المعاقين وكيفية طلب السيارة 2014-2015 خطوات الحصول

اللي هيروح هناك بجد خسران هيروح علي الفاضي انا كنت لسه هناك من يومين وهاقولكم اسعار العربيات اللي انا شوفتها سكودا اوكتافيا 2006 اوتوماتيك 135000 جنيه وعامله 117000 كم واوكتافيا 2009 فانتازيا 165000 جنيه وكل الاسعار دي من غير فلوس
 كنت عايز اعرف ميعاد فك الحظر اتاكد منه ازاي انا كل اللي فاكره انه كانت هتفك يوم 21\7 الشهر ده وعايز اتاكد قبل ماروح المرو ر لان المرور في محافظه تانيه غير اللي اسكن فيها
يتم دفع مبلغ 150 جنية عند تخليص اوراق رقم الشاسية ورقم الماتور.
يتم دفع مبلغ 65 جنية عند الخروج من بوابة هيئة الاستثمار.
يتم دفع مبلغ 50 جنية عند الخروج من بوابة الجمر
وفات ميعاد فك حظرها كنت عايز اعرف ميعاد فك الحظر اتاكد منه ازاي انا كل اللي فاكره انه كانت هتفك يوم 21\7 الشهر ده وعايز اتاكد قبل ماروح المرو ر

طريقة طلب سيارة المعاقيين 2014 الاوراق المطلوبة واسعار السيارة


من هنا ااااااااااااااااااااا

من هنا  ااااااااااااااااا


الصباح

Left Column Content Here